tirsdag 31. juli 2012

Sommer, Sol og kaos :)

Hei Folkens.. Jeg er fryktelig lei for det går så dårlig med bloggingen :(
Men tiden flyr avsted.
Kjæresten har vært hjemme på ferie.
Familie fra Danmark har vært på besøk.
Og man må desverre jobbe også.

Som dere ser på bilde har jeg fått meg Instagram.
Bedre seint end aldri. Problemet er bare jeg ikke har fast internett på mobilen. :(
Heter: moonstarwolf
om noen vil følge meg eller har en profil jeg burde sjekke ;)

Ikke nok med det.. Så skal jeg få meg hund :) 
Skal reise til DK og hente den i morgen :) 
Gleder meg kjempe masse :)
Desverre må hun bo hos min far, inntil jeg skal begynne og studere.
Men de blir nok gode venner :)
Dette er lille Selma. Som snart blir min :)
  Og yeap.. Snart bærer turen til Svalbard.
Kjæresten min jobber på Svalbard i sommer og jeg skal 4 dager opp og besøke ham :)
Gleder meg masse.
Kjempe kult om jeg får sett Isbjørn :P 


Så som dere ser er sommeren travel travel.
Men jeg er tilbake for fullt så snart alt er under kontrol.
Er i gang med og planlegge nytt design. 
Og skal flytte bloggen til eget domain (eller hva det heter :P) 
 
 

Og oven i alt det har noe av det værste som kan skje, skjedd.
Galaxy tabletten min har sakt godnatt :(
Får den ikke til og virke :`(
På den ligger alle mine ebøker og eARC. Som jeg skulle lest.
Virkelig deprimerende og stressende.
Så håper og få den til og virke når jeg kommer hjem igjen.
For trenger den virkelig..



Men vi må nyte det vi har.
Og selvom det gikk utrolig fort, har dette vært en fantastisk sommer :)
Men gikk alt alt for fort. :( 
Kommer til og savne den og alle de fantastiske menneskene jeg har vært med :) 

Hva har du gjort denne sommeren?? 
Fortell fortell :D 


5 kommentarer: